Bib Asse, Huis van het Kind Asse en de lokale afdeling van Kind & Gezin hebben het plan om op zaterdag 23 november een babyborrel te organiseren in onze bib, voor alle kinderen die geboren zijn in 2019, en natuurlijk hun mama's en papa's, hun broer en zussen.

We bieden een heleboel leuke activiteiten aan voor de leeftijd 0 tot 1 jaar. Als onderdeel ben ik op zoek naar een leuke workshop voor baby's van 0 tot 1 jaar.

Wie heeft tips voor leuke boekstart-workshops? Werkelijk alle leuke tips zijn welkom!

Hartelijke groet,

Tom, bib Asse

Weergaven: 249

Berichten in deze discussie

Wij hebben al babymassage en -yoga gedaan. Alletwee zeer leuk. 

dag Tom!

Ik was vorig jaar in het Huis van het Kind in Asse, met een workshop voor ouders & hun kinderen (0-2,5 jaar). Je kan deze workshop/vertelling/boekensnuffel boeken bij VCOK (met een boekje in een hoekje), of rechtstreeks bij mij!
www.rodedraad.be

Hartelijke groet

Inge

P.S. Was op 2 juni 2018. Ik schreef er dit stukje over: http://www.rodedraad.be/Rodedraadtipt/blogpage/boekenliefde

Dag Tom

In Heusden-Zolder hebben we reeds volgende workshops ingelegd: babygebaren, babymassage, ouder-kind yoga, Ritmo, muzikale dialogen, peuters in actie,. Voor de oudere kinderen: met een boekje in een boekje, verhaaltjes om van te smullen, kamishibaivertelling, ...

Groeten

Annick - bib Heusden-Zolder

Hey Tom,

In Hamme hebben wij eens een workshop Sherborne gedaan. Lijkt een beetje op ouder-kindyoga.

Groetjes, Nathalie

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden