Discussies van Bruno Vermeeren (73)

Discussies waarop is gereageerd (28) Antwoorden Recente activiteiten

"Eventueel contact opnemen met FARO, Vlaams steunpunt voor cultureel erfgoed? Leon Sm…"

Bruno Vermeeren heeft 13 Aug 2012 gereageerd op schimmel op materialen

3 13 Aug 2012
Antwoord van Bruno Vermeeren

"Vreemd, want vrijwillgerswerk is juridisch toch goed geregeld. Alle informatie daaro…"

Bruno Vermeeren heeft 7 Jul 2012 gereageerd op grijze vrijwilligers

3 17 Jul 2012
Antwoord van Dulsster Marijke

"Dag Judith, De VVBAD werkte vorig jaar een 'beroepscode voor informatieprofessionals…"

Bruno Vermeeren heeft 18 Mei 2012 gereageerd op Collectievorming en ethiek: a match?

4 10 Jun 2012
Antwoord van Johan Vandendriessche (Zwalm)

"Interessante discussie. Voor het stuk van morgen (donderdag) heb ik in elk geval mij…"

Bruno Vermeeren heeft 22 Feb 2012 gereageerd op De Morgen en de bibliotheken

14 21 Mei 2012
Antwoord van Kris Michielsen

""Deze overgang had een negatieve invloed op het aantal leden." Hebben jullie er zich…"

Bruno Vermeeren heeft 31 Jan 2012 gereageerd op Prijsdifferentiatie in de bibliotheek?

25 18 Dec 2012
Antwoord van Roger Boeken

"@ Maja Ik kan me toch niet van de indruk ontdoen dat de focus meer ligt op hoe diffe…"

Bruno Vermeeren heeft 29 Jan 2012 gereageerd op Prijsdifferentiatie in de bibliotheek?

25 18 Dec 2012
Antwoord van Roger Boeken

"Differentiëren kan je in twee richtingen, In het eerste scenario evolueren we naar e…"

Bruno Vermeeren heeft 25 Jan 2012 gereageerd op Prijsdifferentiatie in de bibliotheek?

25 18 Dec 2012
Antwoord van Roger Boeken

"Bij boekhandel Walry in Gent kan je ook terecht."

Bruno Vermeeren heeft 10 Nov 2011 gereageerd op Italiaanse boeken makkelijk lezen

3 10 Nov 2011
Antwoord van Bruno Vermeeren

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden