Discussies van Patrick Vanhoucke (399)

Discussies waarop is gereageerd (255) Antwoorden Recente activiteiten

"Wat hebben bibliotheken met een open netwerk dan meer te bieden dan de supermarkt, d…"

Patrick Vanhoucke heeft 8 Mrt 2011 gereageerd op OPEN wifi in OPENbare bibliotheken i.p.v. gesloten wifi?

37 2 Jun 2014
Antwoord van Patrick Vanhoucke

"Tja, mscg (Guy Duportail?) een netwerkhub is natuurlijk geen draadloos netwerk. Je m…"

Patrick Vanhoucke heeft 7 Mrt 2011 gereageerd op OPEN wifi in OPENbare bibliotheken i.p.v. gesloten wifi?

37 2 Jun 2014
Antwoord van Patrick Vanhoucke

"Paul, ik volg jouw redenering helemaal, maar er ontbreekt m.i. één aspect. Er zijn o…"

Patrick Vanhoucke heeft 7 Mrt 2011 gereageerd op OPEN wifi in OPENbare bibliotheken i.p.v. gesloten wifi?

37 2 Jun 2014
Antwoord van Patrick Vanhoucke

"Het probleem met 'open' netwerken is dat de data die door de lucht worden verzonden…"

Patrick Vanhoucke heeft 7 Mrt 2011 gereageerd op OPEN wifi in OPENbare bibliotheken i.p.v. gesloten wifi?

37 2 Jun 2014
Antwoord van Patrick Vanhoucke

"Jan, dat is wat ik bedoelde: in Kenniskantoor is geen mailbox gedefinieerd. Als je o…"

Patrick Vanhoucke heeft 6 Mrt 2011 gereageerd op Waar vind ik de kenniskantoormailbox?

7 14 Mrt 2011
Antwoord van Jan Collet

"Katrien, de mogelijkheden van Kenniskantoor zijn natuurlijk geen alternatief voor kl…"

Patrick Vanhoucke heeft 5 Mrt 2011 gereageerd op Waar vind ik de kenniskantoormailbox?

7 14 Mrt 2011
Antwoord van Jan Collet

"Geert, je oproep is enigszins door de feiten achterhaald, want de VVBAD is met een w…"

Patrick Vanhoucke heeft 1 Mrt 2011 gereageerd op Is onze beroepscode 'bibliothecarissen openbare bibliotheken' niet aan actualisering toe?

3 6 Jul 2011
Antwoord van Patrick Vanhoucke

"Taalcursussen onder de vorm van software mogen in principe ook niet worden uitgeleen…"

Patrick Vanhoucke heeft 17 Feb 2011 gereageerd op Waarschuwing

4 21 Feb 2011
Antwoord van Germaine op 't Roodt

"Software mag sowieso niet worden uitgeleend zonder expliciete toestemming van de pro…"

Patrick Vanhoucke heeft 17 Feb 2011 gereageerd op Waarschuwing

4 21 Feb 2011
Antwoord van Germaine op 't Roodt

"Ik kan niet namens Bibnet spreken, maar ik zal de vraag stellen aan Elly Van Acoleye…"

Patrick Vanhoucke heeft 14 Feb 2011 gereageerd op Verdubbeling?

3 14 Feb 2011
Antwoord van Patrick Vanhoucke

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden