Financiële berichten in Wise - Kenniskantoor2024-03-28T10:41:36Zhttp://kenniskantoor.be/forum/topics/financi-le-berichten-in-wise?groupUrl=vragen&feed=yes&xn_auth=noWij ondervinden problemen bij…tag:kenniskantoor.be,2021-09-30:6318315:Comment:3198382021-09-30T13:55:17.002ZCarine Van Lierdehttp://kenniskantoor.be/profile/CarineVanLierde148
<p>Wij ondervinden problemen bij leners waarbij de leenhistorie niet bewaard wordt.</p>
<p>De titel van de materialen wordt slechts 3 maanden bewaard.</p>
<p>Daarna kan je niet meer zien over welke materialen het gaat.</p>
<p>Ik vind het een goed idee om de pdf's van de aangetekende maningen te bewaren.</p>
<p>Ik zal dat vanaf nu gaan doen.</p>
<p></p>
<p></p>
<p><br></br> <cite>Hilde Van Rooy zei:…</cite></p>
<p>Wij ondervinden problemen bij leners waarbij de leenhistorie niet bewaard wordt.</p>
<p>De titel van de materialen wordt slechts 3 maanden bewaard.</p>
<p>Daarna kan je niet meer zien over welke materialen het gaat.</p>
<p>Ik vind het een goed idee om de pdf's van de aangetekende maningen te bewaren.</p>
<p>Ik zal dat vanaf nu gaan doen.</p>
<p></p>
<p></p>
<p><br/> <cite>Hilde Van Rooy zei:</cite></p>
<blockquote cite="http://kenniskantoor.be/forum/topics/financi-le-berichten-in-wise?groupUrl=vragen&commentId=6318315%3AComment%3A319526&xg_source=msg_com_gr_forum#6318315Comment319526"><div><div class="xg_user_generated"><p>Dag Inge</p>
<p></p>
<p>Bedankt voor je reactie.</p>
<p></p>
<p>Blijft die info lang genoeg beschikbaar in Wise?</p>
<p>Bij ons zou de deurwaardersprocedure pas na ongeveer 3 maanden opgestart worden.</p>
</div>
</div>
</blockquote> We zijn pas vorig jaar gestar…tag:kenniskantoor.be,2021-09-30:6318315:Comment:3196282021-09-30T13:05:52.910ZInger Vermeerschhttp://kenniskantoor.be/profile/IngerVermeersch
<p>We zijn pas vorig jaar gestart in Wise. Bij dossiers van vorig jaar staan de gegevens er nog: bij registraties-historie zie je wanneer er afgeboekt is en waarvoor. Als je dubbel klikt zie je ook voor welk boek. Bij klantberichten - Nota's- Historie zie je welke brief/mail wanneer verzonden is. </p>
<p>We zijn pas vorig jaar gestart in Wise. Bij dossiers van vorig jaar staan de gegevens er nog: bij registraties-historie zie je wanneer er afgeboekt is en waarvoor. Als je dubbel klikt zie je ook voor welk boek. Bij klantberichten - Nota's- Historie zie je welke brief/mail wanneer verzonden is. </p> Dag Inge
Bedankt voor je rea…tag:kenniskantoor.be,2021-09-30:6318315:Comment:3195262021-09-30T12:40:04.464ZHilde Van Rooyhttp://kenniskantoor.be/profile/HildeVanRooy204
<p>Dag Inge</p>
<p></p>
<p>Bedankt voor je reactie.</p>
<p></p>
<p>Blijft die info lang genoeg beschikbaar in Wise?</p>
<p>Bij ons zou de deurwaardersprocedure pas na ongeveer 3 maanden opgestart worden.</p>
<p>Dag Inge</p>
<p></p>
<p>Bedankt voor je reactie.</p>
<p></p>
<p>Blijft die info lang genoeg beschikbaar in Wise?</p>
<p>Bij ons zou de deurwaardersprocedure pas na ongeveer 3 maanden opgestart worden.</p> Dag collega
Wij bewaren geen…tag:kenniskantoor.be,2021-09-30:6318315:Comment:3197352021-09-30T12:16:27.050ZInger Vermeerschhttp://kenniskantoor.be/profile/IngerVermeersch
<p>Dag collega</p>
<p>Wij bewaren geen kopie, omdat je in Wise kan aantonen dat er een brief verstuurd is en voor welk materiaal. Ik kan wel bevestigen dat heel wat dossiers in orde komen vooraleer je de deurwaardersprocedure opstart. Het is ook op dat moment dat we de gegevens doorsturen naar de financiële dienst.</p>
<p>Dag collega</p>
<p>Wij bewaren geen kopie, omdat je in Wise kan aantonen dat er een brief verstuurd is en voor welk materiaal. Ik kan wel bevestigen dat heel wat dossiers in orde komen vooraleer je de deurwaardersprocedure opstart. Het is ook op dat moment dat we de gegevens doorsturen naar de financiële dienst.</p> Dag Karla
Dat zou bij ons oo…tag:kenniskantoor.be,2021-09-30:6318315:Comment:3197342021-09-30T11:52:25.965ZHilde Van Rooyhttp://kenniskantoor.be/profile/HildeVanRooy204
<p>Dag Karla</p>
<p></p>
<p>Dat zou bij ons ook het geval zijn. Wij voegen nu echter wel alle briefwisseling (inclusief herinneringsmails) toe aan het dossier voor de financiële dienst.</p>
<p></p>
<p>Uiteraard hopen we ook dat de meeste van onze klanten zich niet te veel gaan misdragen en hun materialen op tijd inleveren.</p>
<p></p>
<p>Met vriendelijke groet</p>
<p></p>
<p>Hilde Van Rooy</p>
<p></p>
<p>Dag Karla</p>
<p></p>
<p>Dat zou bij ons ook het geval zijn. Wij voegen nu echter wel alle briefwisseling (inclusief herinneringsmails) toe aan het dossier voor de financiële dienst.</p>
<p></p>
<p>Uiteraard hopen we ook dat de meeste van onze klanten zich niet te veel gaan misdragen en hun materialen op tijd inleveren.</p>
<p></p>
<p>Met vriendelijke groet</p>
<p></p>
<p>Hilde Van Rooy</p>
<p></p> Wij slaan deze bestanden op p…tag:kenniskantoor.be,2021-09-30:6318315:Comment:3196272021-09-30T11:40:21.698ZKarla De Greevehttp://kenniskantoor.be/profile/KarlaDeGreeve
<p>Wij slaan deze bestanden op per datum. We moeten er enkel naar teruggrijpen bij leners waarvan we het dossier overdragen naar de financiële dienst voor deurwaardersprocedure. Gelukkig stelt het gros van de leners zich eerder in orde. Bij ons gaat het niet om veel nota's//facturen. De leners ontvangen immers eerst twee herinneringsmails.</p>
<p></p>
<p>met vriendelijke groeten</p>
<p>Karla De Greeve<br></br> <br></br> <cite>Hilde Van Rooy zei:…</cite></p>
<p>Wij slaan deze bestanden op per datum. We moeten er enkel naar teruggrijpen bij leners waarvan we het dossier overdragen naar de financiële dienst voor deurwaardersprocedure. Gelukkig stelt het gros van de leners zich eerder in orde. Bij ons gaat het niet om veel nota's//facturen. De leners ontvangen immers eerst twee herinneringsmails.</p>
<p></p>
<p>met vriendelijke groeten</p>
<p>Karla De Greeve<br/> <br/> <cite>Hilde Van Rooy zei:</cite></p>
<blockquote cite="http://kenniskantoor.be/forum/topics/financi-le-berichten-in-wise?groupUrl=vragen&commentId=6318315%3AComment%3A319523&xg_source=msg_com_gr_forum#6318315Comment319523"><div><div class="xg_user_generated"><p>Dag Karla</p>
<p></p>
<p>Bedankt voor je antwoord.</p>
<p></p>
<p>Het gaat inderdaad om de manier waarop zulke berichten bewaard worden, om er indien nodig naar terug te kunnen grijpen.</p>
<p>Gezien de omvang van onze bib lijkt dit een hele klus te worden, en een serieuze belasting van de virtuele ruimte.</p>
<p>Hoe behoud je het overzicht over al die informatie? Slaan jullie de bestanden individueel op per klant of per datum?</p>
<p></p>
</div>
</div>
</blockquote> Dag Karla
Bedankt voor je a…tag:kenniskantoor.be,2021-09-30:6318315:Comment:3195232021-09-30T11:21:40.679ZHilde Van Rooyhttp://kenniskantoor.be/profile/HildeVanRooy204
<p>Dag Karla</p>
<p></p>
<p>Bedankt voor je antwoord.</p>
<p></p>
<p>Het gaat inderdaad om de manier waarop zulke berichten bewaard worden, om er indien nodig naar terug te kunnen grijpen.</p>
<p>Gezien de omvang van onze bib lijkt dit een hele klus te worden, en een serieuze belasting van de virtuele ruimte.</p>
<p>Hoe behoud je het overzicht over al die informatie? Slaan jullie de bestanden individueel op per klant of per datum?</p>
<p></p>
<p>Dag Karla</p>
<p></p>
<p>Bedankt voor je antwoord.</p>
<p></p>
<p>Het gaat inderdaad om de manier waarop zulke berichten bewaard worden, om er indien nodig naar terug te kunnen grijpen.</p>
<p>Gezien de omvang van onze bib lijkt dit een hele klus te worden, en een serieuze belasting van de virtuele ruimte.</p>
<p>Hoe behoud je het overzicht over al die informatie? Slaan jullie de bestanden individueel op per klant of per datum?</p>
<p></p> Beste collega
Ik weet niet h…tag:kenniskantoor.be,2021-09-30:6318315:Comment:3196242021-09-30T11:09:37.966ZKarla De Greevehttp://kenniskantoor.be/profile/KarlaDeGreeve
<p>Beste collega</p>
<p></p>
<p>Ik weet niet helemaal precies wat je bedoelt, maar wij slaan een kopie van elke nota en factuur op in pdf. Die komen in het dossier voor de deurwaardersprocedure terecht, bij leners die in gebreke blijven.</p>
<p>met vriendelijke groeten</p>
<p>Karla De Greeve</p>
<p>bibliotheek Maaseik</p>
<p></p>
<p>Beste collega</p>
<p></p>
<p>Ik weet niet helemaal precies wat je bedoelt, maar wij slaan een kopie van elke nota en factuur op in pdf. Die komen in het dossier voor de deurwaardersprocedure terecht, bij leners die in gebreke blijven.</p>
<p>met vriendelijke groeten</p>
<p>Karla De Greeve</p>
<p>bibliotheek Maaseik</p>
<p></p>