Discussies van Johan Vandendriessche (Zwalm) (198)

Discussies waarop is gereageerd (20) Antwoorden Recente activiteiten

"Ik vraag mij toch ernstig af of ze eigenlijk wel weten welke implicaties al die besl…"

Johan Vandendriessche (Zwalm) heeft 1 Dec 2014 gereageerd op Vlabin-VBC vzw moet activiteiten noodgedwongen stopzetten.

10 2 Dec 2014
Antwoord van Johan Mijs

"Idem dito !"

Johan Vandendriessche (Zwalm) heeft 24 Okt 2014 gereageerd op Red postgraduaat IBW aan de UA en onderteken de petitie!

3 28 Okt 2014
Antwoord van Tinne Eeckels

"En gaat er iets gebeuren, bah neen, hoe lang is het al geleden dat bibliothecarissen…"

Johan Vandendriessche (Zwalm) heeft 3 Okt 2014 gereageerd op Na 31 jaar houdt de opleiding Informatie- en Bibliotheekwetenschap op te bestaan

18 8 Dec 2014
Antwoord van Tinne Eeckels

"Good luck en misschien ook wel eens tot ziens ?"

Johan Vandendriessche (Zwalm) heeft 14 Mrt 2014 gereageerd op mijn laatste dag

11 17 Mrt 2014
Antwoord van Jan Van Herreweghe

"De bib als melkkoe ?  Zelf bedruipend maken ? In theorie vind ik dat niet slecht kli…"

Johan Vandendriessche (Zwalm) heeft 1 Jul 2013 gereageerd op Besparingsmonster

4 6 Jul 2013
Antwoord van Marijke Dierickx

"Hear, hear ! You got my vote !"

Johan Vandendriessche (Zwalm) heeft 6 Feb 2013 gereageerd op Jeugdboekenweek in oktober???

10 20 Mrt 2013
Antwoord van Stefan Bosmans

"Ja, als er eindelijk eens werk wordt gemaakt van het wettelijk kader. Wat mogen we n…"

Johan Vandendriessche (Zwalm) heeft 8 Sept 2012 gereageerd op Uit de wetenschappelijke pers

2 11 Sept 2012
Antwoord van Danny Donkers

"Ik ga voor 7 !  Misschien is die 07 ingegeven om een mooie oplijsting te krijgen, ma…"

Johan Vandendriessche (Zwalm) heeft 4 Jul 2012 gereageerd op Tijdschriftensoep op Oost-Vlaamse wijze

12 5 Jul 2012
Antwoord van Eline De Neef

"Als er nu eens een licentie voor elke bib wordt aangekocht, dan kan die kostprijs to…"

Johan Vandendriessche (Zwalm) heeft 10 Jun 2012 gereageerd op Digitale krantencollectie in KB

2 10 Jun 2012
Antwoord van Johan Vandendriessche (Zwalm)

"Ik dacht dat het toch vrij simpel was : indien doorlopend nummer, dit invullen met v…"

Johan Vandendriessche (Zwalm) heeft 10 Jun 2012 gereageerd op Tijdschriftensoep op Oost-Vlaamse wijze

12 5 Jul 2012
Antwoord van Eline De Neef

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden